Prosimy o zapoznanie się z kilkoma zasadami panującymi w naszym obiekcie, pozwoli to bowiem obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a nam skoncentrować się na zapewnieniu Państwu komfortowego i miłego wypoczynku.
1. Właścicielem Obiektów Turystycznych jest Jerzy Chmiel. Obiekty znajdują się w Bieszcadach:
– Terka 69, 38-610 Wołkowyja
– Bieszczadzka 10 B, 38-610 Wołkowyja
2. Klienci korzystający z usług obiektu zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i
przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb właścicieli obiektu.
3. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez klientów zawartych w regulaminie
zasad oraz zarządzeń.
4. Należność za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierana jest w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonym przez Państwa
terminem, najpóźniej jednak w dniu następnym do godz. 10:00 prosimy bardzo o dotrzymanie tego obowiązku. Najemca odbierając klucze od obiektu obowiązuje się do zapłacenia całkowitej kwoty najmu, w razie nie dojazdu przepada jedynie zadatek.
5. Klienci naszych obiektów zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe u właściciela obiektu. W celu
potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać się dokumentem z fotografią (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji
ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz.960).
6. Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych zameldowanych gości naszego obiektu.
Jesteśmy jednak zobowiązani do meldunku każdego gościa. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.
7. Na terenie obiektu obowiązuje doba hotelowa od godz. 16:00 w dniu przyjazdu do godz.10:00 w dniu wyjazdu.
8. Najmując lokal, gość określa czas swego pobytu oraz rodzaj lokalu. Przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu
przybycia, gość powinien zgłosić właścicielowi do godz. 9:00 dnia, w którym upływa termin najmu lokalu. Właściciel nie
może uwzględnić życzenia przedłużenia najmu lokalu w przypadku braku wolnych miejsc.
9. Wjazd i parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscach wskazanych przez właściciela . Parking jest
bezpłatny, niestrzeżony, jedynie zamykany w Bacówce w Terce. Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności za
pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.
10. Klient przywożący ze sobą psa lub inne zwierze domowe obowiązany jest zachować wszelkie środki bezpieczeństwa,
ażeby zwierzę nie zagrażało innym wczasowiczom bądź sąsiadom, w szczególności zwierzę powinno być
prowadzone na smyczy i mieć założony kaganiec. Pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez zwierzę ponosi
jego właściciel bądź osoba, pod której opieką pozostaje ono na terenie obiektu.
11. Za pobyt psa lub kota w obiekcie pobiera się opłatę w wysokości 50 zł/dobę. Pobyt innych zwierząt należy uzgodnić z
właścicielem obiektu.
12. Informujemy, że nie odpowiadamy w najętym lokalu za pozostawione mienie klienta.
13. Na terenie obiektu obowiązuje cisza nocna trwająca w godz. 22:00 – 6:00. W godzinach ciszy nocnej prosimy o zamykanie
bramy wjazdowej.
14. Użytkownicy grilla zobowiązani są do pozostawienia czystości po zakończonym grillowaniu. Węgiel we własnym
zakresie.
15. Gość ponosi pełną odpowiedzialności materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów
wyposażenia i urządzeń technicznych (również zagubienie kompletu kluczy do lokalu) na terenie obiektu powstałe z jego
winy lub winy odwiedzających. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu lokalu po wcześniejszej konsultacji z najemcami
zostaną oni obciążeni kosztami naprawy.
16. W momencie przekazania przez właściciela klucza do lokalu stają się Państwo jego gospodarzami, na życzenie lokal może
zostać sprzątnięty, w tym celu należy uzgodnić tą usługę z właścicielem obiektu. Koszt usługi wynosi od 80 zł do 150 zł.
17. Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja terminu i lokalu. Nie gwarantujemy zapewnienia zakwaterowania osobom nie
posiadającym rezerwacji. W przypadku wcześniejszej rezerwacji stosuje się uprzednią wpłatę zadatku w wysokości do
30% ogólnej kwoty zamówienia.
18. Zadatek zwracany jest w całości w przypadku, gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy obiektu.
19. Zadatek przepada w całości w przypadku odwołania przez klienta rezerwacji pobytowej, jeśli odwołanie nastąpiło na 60 i
mniej dni przed zarezerwowanym terminem, jednocześnie informujemy, że w przypadku skrócenia pobytu po dokonaniu
meldunku nie dokonujemy zwrotów.
20. Z terenu obiektu mogą korzystać tylko i wyłącznie osoby zameldowane.
21. Dzieci do lat 10 mogą przebywać terenie obiektu tylko pod opieką dorosłych.
22. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:
• będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,
• które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.
23. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres.
W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji przedmioty te przechowane zostaną przez miesiąc, a następnie zniszczone.
24. Świadczymy usługi zgodnie ze swoją kategorią, w przypadku zastrzeżeń, reklamacji dotyczących co do jakości usług, gość
proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od momentu meldunku, reklamacje składane w dniu wykwaterowania
nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z przyczyn od
nas niezależnych np. przerwy w dostawie prądu czy wody.
25. Regulamin obiektu podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie internetowej www.uChmiela.pl
26. Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia pensjonatu bez zwrotów kosztów.
Regulamin niniejszy zatwierdzony został przez właścicieli i obowiązuje od dnia 1 czerwca 2018.